Стамен обнови решението на 15.01.2017 14:15 (преди почти 8 години)
+REPOSITORY = 'https://github.com/stamenD/ruby-retrospective-2016'
+
+# Двадесет неща, които научих.
+#
+# 1.Обръщане на внимание върху стиловата конвенция
+# 2.Възможността за запис на числата в този фирмат -> "1_021" (по-лесна четимост)
+# 3.Разликите в начина на сравняване.
+# 4.Четенето на чужд код помага за откриване на нови възможностти за реализция на
+# дедено решение.
+# 5.Отделяне на променливи като константни такива е добре когато се използват
+# "магически" числа тук-там в кода (в 1ва задача за температурите на съответните вещества)
+# 6. Елегантността на кода. Отново след преглед на чужд код, видях
+# колко по-просто е можело да стане дадено нещо.
+# 7. Използване на базови команди за работа с GitHub.
+# 8. "Плитко" копиране или как почти всичко се подава по референция.
+# 9. Силата на функцията "reduce" използвана на правилното място.(във 2ра задача вместо рекурсия)
+# 10. <=> и други забавни оператори
+# 11. map (и filter) е по-добре от each, в който правим промени.
+# 12. Lazy-оценяването, което ми помогна когато го срещнах и с Haskell.
+# 13. Именуването или как да започна да се отказвам от безмислени имена на променливи(obj,arr..)
+# 14. Всичко е обект!
+# 15. Mutable и Immutable обекти.
+# 16. Добро форматиране при писането на тестове.
+# 17. Употребата на 'let:' при писането на тестове.
+# 18. Когато някой параметър, подаден в блок, е ненужен, може да се замени с _ .
+# 19. Паралелното присвояване и splat оператора са удобни.
+# 20. Най-доброто решение никога не е първото.
+
+# Някой от решенията на задачите не са претърпяли голяма промяна ,тъй като
+# искат да запазя идеите си за решеване на съответния проблем, а не да копирам
+# на готово чужди такива.Просто съм прегледал какво може да се опрости и съм нанесъл
+# съответните корекции(вероятно има още какво да се желае, но взема ли да променям
+# из основи кода ще се загуби мягията,която аз съм създал когато съм писал решението,
+# т.е. идеите ми тотално ще бъдат изгубени...).