Решение на Седма задача - ретроспекция от Стамен Драгоев

Обратно към всички решения

Към профила на Стамен Драгоев

Резултати

  • 6 точки от тестове
  • 0 бонус точки
  • 6 точки общо
  • 1 успешни тест(а)
  • 0 неуспешни тест(а)

Код

REPOSITORY = 'https://github.com/stamenD/ruby-retrospective-2016'
# Двадесет неща, които научих.
#
# 1.Обръщане на внимание върху стиловата конвенция
# 2.Възможността за запис на числата в този фирмат -> "1_021" (по-лесна четимост)
# 3.Разликите в начина на сравняване.
# 4.Четенето на чужд код помага за откриване на нови възможностти за реализция на
# дедено решение.
# 5.Отделяне на променливи като константни такива е добре когато се използват
# "магически" числа тук-там в кода (в 1ва задача за температурите на съответните вещества)
# 6. Елегантността на кода. Отново след преглед на чужд код, видях
# колко по-просто е можело да стане дадено нещо.
# 7. Използване на базови команди за работа с GitHub.
# 8. "Плитко" копиране или как почти всичко се подава по референция.
# 9. Силата на функцията "reduce" използвана на правилното място.(във 2ра задача вместо рекурсия)
# 10. <=> и други забавни оператори.
# 11. map (и filter) е по-добре от each, в който правим промени.
# 12. Lazy-оценяването, което ми помогна когато го срещнах и с Haskell.
# 13. Именуването или как да започна да се отказвам от безмислени имена на променливи(obj,arr..)
# 14. Всичко е обект!
# 15. Mutable и Immutable обекти.
# 16. Добро форматиране при писането на тестове.
# 17. Употребата на 'let:' при писането на тестове.
# 18. Когато някой параметър, подаден в блок, е ненужен, може да се замени с _ .
# 19. Паралелното присвояване и splat оператора са удобни.
# 20. Най-доброто решение никога не е първото.
# Някой от решенията на задачите не са претърпяли голяма промяна ,тъй като
# искат да запазя идеите си за решеване на съответния проблем, а не да копирам
# на готово чужди такива.Просто съм прегледал какво може да се опрости и съм нанесъл
# съответните корекции(вероятно има още какво да се желае, но взема ли да променям
# из основи кода ще се загуби мягията,която аз съм създал когато съм писал решението,
# т.е. идеите ми тотално ще бъдат изгубени...).

Лог от изпълнението

From https://github.com/fmi/ruby-retrospective-2016
 * branch            master     -> FETCH_HEAD
HEAD is now at a22cf37 Set rubocop version to 0.46.0 to fix obsolete cop errors
Cloning into 'submission'...
HEAD is now at d84cb18 Adds bonus checks for #comparision method on Task#4
From /tmp/ruby-retrospective-2016/checker
 * branch            master     -> FETCH_HEAD
 * [new branch]      master     -> upstream/master

Changes URL:
https://github.com/stamenD/ruby-retrospective-2016/compare/1f710b00c26...d84cb18623c

'tasks/1/solution.rb' -> '/tmp/ruby-retrospective-2016/checker/tasks/1/solution.rb'
'tasks/2/solution.rb' -> '/tmp/ruby-retrospective-2016/checker/tasks/2/solution.rb'
'tasks/3/solution.rb' -> '/tmp/ruby-retrospective-2016/checker/tasks/3/solution.rb'
'tasks/4/solution.rb' -> '/tmp/ruby-retrospective-2016/checker/tasks/4/solution.rb'
'tasks/5/solution.rb' -> '/tmp/ruby-retrospective-2016/checker/tasks/5/solution.rb'
Inspecting 1 file
.

1 file inspected, no offenses detected
.................

Finished in 0.00488 seconds
17 examples, 0 failures
Inspecting 1 file
.

1 file inspected, no offenses detected
...............

Finished in 0.00526 seconds
15 examples, 0 failures
Inspecting 1 file
.

1 file inspected, no offenses detected

...............

Finished in 0.00805 seconds
15 examples, 0 failures
Inspecting 1 file
.

1 file inspected, no offenses detected
....................

Finished in 19.17 seconds
20 examples, 0 failures
Inspecting 1 file
.

1 file inspected, no offenses detected
.........................

Finished in 0.01863 seconds
25 examples, 0 failures
.

Finished in 0.00166 seconds
1 example, 0 failures

История (2 версии и 0 коментара)

Стамен обнови решението на 15.01.2017 14:15 (преди около 7 години)

+REPOSITORY = 'https://github.com/stamenD/ruby-retrospective-2016'
+
+# Двадесет неща, които научих.
+#
+# 1.Обръщане на внимание върху стиловата конвенция
+# 2.Възможността за запис на числата в този фирмат -> "1_021" (по-лесна четимост)
+# 3.Разликите в начина на сравняване.
+# 4.Четенето на чужд код помага за откриване на нови възможностти за реализция на
+# дедено решение.
+# 5.Отделяне на променливи като константни такива е добре когато се използват
+# "магически" числа тук-там в кода (в 1ва задача за температурите на съответните вещества)
+# 6. Елегантността на кода. Отново след преглед на чужд код, видях
+# колко по-просто е можело да стане дадено нещо.
+# 7. Използване на базови команди за работа с GitHub.
+# 8. "Плитко" копиране или как почти всичко се подава по референция.
+# 9. Силата на функцията "reduce" използвана на правилното място.(във 2ра задача вместо рекурсия)
+# 10. <=> и други забавни оператори
+# 11. map (и filter) е по-добре от each, в който правим промени.
+# 12. Lazy-оценяването, което ми помогна когато го срещнах и с Haskell.
+# 13. Именуването или как да започна да се отказвам от безмислени имена на променливи(obj,arr..)
+# 14. Всичко е обект!
+# 15. Mutable и Immutable обекти.
+# 16. Добро форматиране при писането на тестове.
+# 17. Употребата на 'let:' при писането на тестове.
+# 18. Когато някой параметър, подаден в блок, е ненужен, може да се замени с _ .
+# 19. Паралелното присвояване и splat оператора са удобни.
+# 20. Най-доброто решение никога не е първото.
+
+# Някой от решенията на задачите не са претърпяли голяма промяна ,тъй като
+# искат да запазя идеите си за решеване на съответния проблем, а не да копирам
+# на готово чужди такива.Просто съм прегледал какво може да се опрости и съм нанесъл
+# съответните корекции(вероятно има още какво да се желае, но взема ли да променям
+# из основи кода ще се загуби мягията,която аз съм създал когато съм писал решението,
+# т.е. идеите ми тотално ще бъдат изгубени...).

Стамен обнови решението на 15.01.2017 14:16 (преди около 7 години)

REPOSITORY = 'https://github.com/stamenD/ruby-retrospective-2016'
# Двадесет неща, които научих.
#
# 1.Обръщане на внимание върху стиловата конвенция
# 2.Възможността за запис на числата в този фирмат -> "1_021" (по-лесна четимост)
# 3.Разликите в начина на сравняване.
# 4.Четенето на чужд код помага за откриване на нови възможностти за реализция на
# дедено решение.
# 5.Отделяне на променливи като константни такива е добре когато се използват
# "магически" числа тук-там в кода (в 1ва задача за температурите на съответните вещества)
# 6. Елегантността на кода. Отново след преглед на чужд код, видях
# колко по-просто е можело да стане дадено нещо.
# 7. Използване на базови команди за работа с GitHub.
# 8. "Плитко" копиране или как почти всичко се подава по референция.
# 9. Силата на функцията "reduce" използвана на правилното място.(във 2ра задача вместо рекурсия)
-# 10. <=> и други забавни оператори
+# 10. <=> и други забавни оператори.
# 11. map (и filter) е по-добре от each, в който правим промени.
# 12. Lazy-оценяването, което ми помогна когато го срещнах и с Haskell.
# 13. Именуването или как да започна да се отказвам от безмислени имена на променливи(obj,arr..)
# 14. Всичко е обект!
# 15. Mutable и Immutable обекти.
# 16. Добро форматиране при писането на тестове.
# 17. Употребата на 'let:' при писането на тестове.
# 18. Когато някой параметър, подаден в блок, е ненужен, може да се замени с _ .
# 19. Паралелното присвояване и splat оператора са удобни.
# 20. Най-доброто решение никога не е първото.
# Някой от решенията на задачите не са претърпяли голяма промяна ,тъй като
# искат да запазя идеите си за решеване на съответния проблем, а не да копирам
# на готово чужди такива.Просто съм прегледал какво може да се опрости и съм нанесъл
# съответните корекции(вероятно има още какво да се желае, но взема ли да променям
# из основи кода ще се загуби мягията,която аз съм създал когато съм писал решението,
# т.е. идеите ми тотално ще бъдат изгубени...).